Booking.com slaat de plank mis met onhandige reclamemail in pandemie

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Reizen. Daar kunnen we momenteel alleen nog maar van drómen. We zitten nog steeds midden in een pandemie en een vakantie zit er voorlopig niet in. Al denkt Booking.com daar anders over. Want Booking.com slaat even flink de plank mis door het jaar in te luiden met een mail die niet helemaal goed valt. En dan hebben we het voornamelijk over de kop van het bericht.

Als je wel eens een overnachting geboekt hebt bij Booking.com, is de kans groot dat je onlangs déze mail binnenkreeg in je inbox.

Afbeelding
Afbeelding

En daar zat menig mens nou nét niet op te wachten.

Booking.com lijkt even te zijn vergeten dat we midden in een pandemie zitten.

Ook Monica Geuze had deze mail liever niet ontvangen.

Afbeelding

Conclusie: We kunnen wel stellen dat Booking.com iets ontschoten was. Kan gebeuren.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie