Panelonderzoek van Adformatie en MSI-ACI wijst uit dat veel Nederlanders ervaring hebben met gesuggereerde schaarste en andere prijzen.
Het jaarlijkse lijstje van onderzoeksbureau Kantar zet Booking.com op de eerste plaats.
Booking.com toont de consument nepkortingen, onvolledige prijzen en suggereert schaarste van accommodaties, claimt de Consumentenbond.
Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Hoe profileren de merken en bureaus zich dit jaar op het Amsterdam Dance Event?
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Carine van der Heijden van Booking.com.
Gillian Tans moet ebike-merk VanMoof verder helpen groeien in het buitenland. Ze was jarenlang topvrouw van Booking.com.
‘De Machine’, geschreven door drie NRC-journalisten, is een uitzonderlijke prestatie, zegt Max Kohnstamm.
De productiestudio maakt voor de opdracht gebruik van het eigen ontwikkelde creatief automatiseringsplatform Cube.