Denk je bol.com te betrappen op een foutje, mondt het uit in een wedstrijd waarop je niet was voorbereid. Het overkwam Robert.
1. Want hoezo het logo van voetbalclub Ajax? Bij de schoonmaakmiddelen?
2. Is gewoon een grapje toch.
3. Tot ze deze creatie uit de hoge hoed toveren.
4. Maar dat is pas het begin.
5. Want nu kun je het krijgen, Robert.
6. Ze willen niet opscheppen, maar…
7. Oke oke, onder de indruk. Tijd voor een verzoekje.
8. En zo blijven ze Eredivisie woordgrappen maken met hun eigen producten.
9. Rotterdam laat je horen!
10. Daag ze niet uit, Robert.
11. Want het seizoen is dan wel net begonnen, maar bol is meteen in bloedvorm.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!