BNR Nieuwsradio is van plan om zijn merkvisie aan te scherpen. De enige commerciële nieuwszender van Nederland profileert zich onder hoofdredacteur Sjors Fröhlich als algemene nieuwszender, naast de puur financiële en economische berichtgeving. Daarmee wil de zender een breder publiek aantrekken. BNR Nieuwsradio zal dit voorjaar met een nieuwe campagne naar buiten treden.
Op basis hiervan is er een bureaucompetitie geweest, waarna is besloten de relatie met The Oddshop in stand te houden. De heroriëntatie van het merk BNR Nieuwsradio is begeleid en afgerond door BSUR Consulting.
Kevin la Grand, marketing manager FD Mediagroep: 'De relatie met The Oddshop is tot nu toe altijd plezierig en professioneel geweest. Na onze aanscherping van redactieformule en merkvisie, leek het ons zinnig toch ook ons licht eens elders op te steken. Het doet ons plezier dat ons huidige bureau, The Oddshop, met voorstellen kwam die het beste aansluiten op ons aangescherpte merkprofiel. Ook hun kracht op het gebied van merk-activatie kwam het sterkst naar voren. Wij gaan daarom in volle overtuiging met hen door.'
Oscar Hamming, managing director The Oddshop: 'Wij houden van het merk BNR Nieuwsradio en hebben al enige tijd kunnen volgen hoe de nieuwe redactieformule aanslaat. Wij zijn blij dat we ook in de volgende uitdagende fase rond de merkuitbouw de partner van BNR Nieuwsradio mogen zijn.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!