Er was geen pitch. OMD is (ook in Nederland) leidend voor planning en inkoop met betrekking tot alle sociale, digitale en mediaplatforms. De nadruk ligt op innovatieve en grensverleggende ideeën die gebaseerd zijn op datagestuurde inzichten om Millenial-consumenten te bereiken. Merken die onder Bacardi vallen zijn onder andere naast het hoofdmerk Martini, Bombay Sapphire, Dewar’s, Grey Goose, William Lawson’s en Cazadores.
Michael J. Dolan, ceo van Bacardi: 'Ons doel is om beter te werken en een betere aansluiting te creëren tussen onze wereldwijde en lokale operaties. Om dit doel te bereiken is het werken met een wereldwijd netwerk vereist. De keuze voor BBDO en OMD is gebaseerd op hun bewezen vermogen om gelijksoortige doelen te bereiken voor andere multinationale klanten.'
Mainardo de Nardis, ceo van OMD Worldwide: 'Deze samenwerking combineert de cruciale elementen van geweldige marketing – een geweldig portfolio aan merken, het beste creatieve talent dat ze ondersteunt en een wereldwijde mediapartner met de invloed en ervaring om innovatieve en effectieve engagement via alle mediakanalen te creëren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!