Andy Murray lanceert eigen merklogo

Na het aflopen van zijn sponsorcontract met Adidas, presenteert de tennisster tijdens de Australian Open zijn gepersonaliseerde logo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor het eerst sinds vijf jaar begint Andy Murray, winnaar van Wimbeldon 2013, zonder Adidas aan een Grand Slam-toernooi. Het logo is ontworpen door  en zal te zien zijn op de tas van Murray, zijn trainingsshirt en op de bijbehorende merchandise. 

Magische nummer &;77&;

Het logo maakt onderdeel uit van de vernieuwde marketingstrategie van het merk Murray. &;We willen een modern teken, dat representatief is voor Andy&;s energie en spirit en daarnaast subtiel refereert naar het nummer 77.&;, aldus Dan Calderwood, Aesop&;s Design Director. Dit nummer verwijst naar Murray&;s winst op Wimbledon, omdat hij na 77 jaar de eerste Britse man was die dit toernooi wist te winnen. Toevalligerwijs gebeurde dit ook nog eens op de zevende dag in de zevende maand van het jaar. 

Eerder werd bekend dat Murray voor zijn wedstrijdoutfit een vierjarig contract heeft getekend bij . Murray begon zijn tenniscarrière in een wedstrijdoutfit van Fred Perry, voordat hij in 2009 een lucratief contract tekende van 15 miljoen dollar bij Adidas.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie