ABN Amro en Johan Cruijff Arena verlengen partnership  

En gaan intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Sander Bestevaar en Tanja Dik

ABN Amro en de Johan Cruijff Arena hebben hun partnership verlengd tot augustus 2026.  
 
Naast de verlenging van het bestaande partnership dat al 25 jaar bestaat, gaan ABN Amro en de Arena de komende jaren intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze onderzoeken, onder andere, hoe ze samen kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van Amsterdam-Zuidoost en kansengelijkheid voor haar bewoners. 

Tanja Dik, ceo Johan Cruijff Arena: ‘ABN Amro heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de Arena tot een van de meest duurzame stadions ter wereld en het mooiste stadion van Nederland. Zuidoost is de ons beider thuisbasis, we voelen ons verbonden met het gebied en haar bewoners. Mooi dat we ons daar samen voor gaan inzetten.’  
 
Sander Bestevaar, hoofd Sponsoring en Events ABN Amro: ‘Als een van de founders van de Johan Cruijff Arena zijn wij trots op wat we in de afgelopen 25 jaar samen hebben bereikt. En we kijken uit naar de komende jaren waarin we onze samenwerking nog scherper zullen richten op het bevorderen van gelijke kansen en een meer duurzame wereld voor ons allemaal.’  
 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie