Zeeman adverteert weer op tv

De nieuwe campagneregel luidt: Heel Nederland loopt binnen bij Zeeman.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Creative Director Edward van Tilburg: 'De campagne is gebaseerd op de nieuwe strategie van Zeeman om heel Nederland te bereiken. Uitgangspunt van de campagne blijft het motto 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'. De campagne is er dus enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen. Anderzijds is de campagne erop gericht consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De nieuwe campagneregel 'Heel Nederland loopt binnen bij Zeeman' onderstreept dat alle lagen van de bevolking bij Zeeman terecht kunnen. Voor het medium tv is gekozen vanwege het bereik. De tv-reclame moet er ook voor zorgen dat de Zeeman-folders (waarin ook de aanbiedingen van de tv-reclames staan) door meer mensen worden bekeken.'

De campagne bestaat uit 7 TV-commercials waaraan steeds nieuwe aanbiedingen worden gekoppeld. De campagne bestaat uit een Nederlandse, een Vlaamse en een Waalse versie. De opbouw van elke commercial is hetzelfde: eerst wordt een klant getoond in de Zeemanwinkel en vervolgens wordt de wereld van deze klant getoond, gevolgd door de aanbiedingen.

Bureau: Persuade

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie