Verhuizen of vooral blijven waar je zit?

Ik heb een kleine tuin, maar de buurt is wel erg leuk. De vliegtuigen zijn lastig, maar stad, schouwburg en bos zijn vlakbij. Moet ik verhuizen of niet?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op het nieuwe kunnen mensen die twijfelen over hun huidige woonsituatie een advies krijgen over de vraag of ze beter kunnen blijven of verhuizen.

Stay or Go is een interactief concept dat is ontwikkeld door mediabedrijf en Sanoma Uitgevers Wonen.

Michel Hoekstra, algemeen directeur Advance zegt in het persbericht: 'Stay or Go maakt het mogelijk om op grote schaal rechtstreeks met consumenten te communiceren. Voor consumenten is dat prettig, omdat ze alleen 'in gesprek' zijn over onderwerpen die zij willen bespreken. Voor adverteerders belangrijk, omdat doelstellingen nu heel doeltreffend gerealiseerd kunnen worden'.

Wat hij daar nu precies mee bedoelt , legt Michelle Mulder van Advance uit: 'We weten waar mensen wonen en wat de wensen zijn. Ook al krijg je het advies dat je moet blijven waar je bent, dan kun je nog per mail advies geven over kleurgebruik om bijvoorbeeld een ruimte groter te laten lijken.'

Oh, dan stuurt Flexa of Histor de mail? Dat zijn pas echte leads.

Michelle Mulder: 'Nou, zo snel gaat het ook weer niet.'

Je vult de test in en hebt binnen 10 minuten een advies. Je geeft naast je postcode en huisnummer ook je email-adres en de vraag of je dan ook mail krijgt van keukenboeren omdat je in de test hebt aangegeven dat je verschrikkelijk ontevreden bent met je huidige keuken, wordt door de bedenkers/makers lachend terzijde gelegd. 'Dat is wel heel erg ideaal.'

Of dat er opeens een makelaar contact opneemt, omdat hij wel iets voor je wil zoeken.

Het interactieve woonplatform wordt ondersteund door een televisieprogramma bij SBS6 en de woonbladen van .

'Naast onze acht sterke woonmerken is Stay or Go het negende merk binnen uitgeefgroep wonen. Met dit nieuwe concept kunnen wij nog beter inspringen op de behoefte van interactiviteit bij onze relaties.' Aldus, Lisette Heemskerk uitgeefdirecteur Sanoma Uitgevers wonen.

De internet-test wordt vanaf oktober wekelijks op televisie ondersteund door het programma 'Stay or Go' bij SBS6. In iedere aflevering staat een gezin centraal waar getwijfeld wordt over de huidige woonsituatie. Twee woonspecialisten schetsen voor het gezin een ideale situatie.

De architect laat zien wat er allemaal kan met een verbouwing en de makelaar heeft het perfecte droomhuis gevonden.

Stay or Go wordt gesponsord door FBTO, Essent en Trendhopper.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie