Beide bureaus zijn onderdeel van GroupM/ WPP en werken al intensief samen op een aantal klanten, waaronder Unilever.
Volgens Trefpunt, dat zich van oudsher bezig houdt met het ontwikkelen van sponsorships en offline activatieconcepten, gaan bedrijven er steeds vaker toe over om hun sponsorships in te zetten voor online brand activation. De krachtenbundeling met LaComunidad moet hierin voorzien. “Onze klanten zijn zich steeds meer bewust van de waarde en mogelijkheden die sponsorship platforms bieden. Door de samenwerking met LaComunidad zijn wij in staat om onze offline kennis op het gebied van sponsorships, events en hospitality te koppelen aan de online activatiemogelijkheden, waardoor we nog meer toegevoegde waarde aan onze klanten kunnen geven”, aldus Frans Vleggeert, managing partner van Trefpunt.
Igor Beuker, oprichter van LaComunidad: “Trefpunt verzorgt voor een scala aan sterke merken de sponsoring en events. Deze sponsorships geven veelal toegang tot rechten, bekende sporters en unieke content. Deze ingrediënten bieden LaComunidad volop mogelijkheden tot het benaderen, activeren of ontwikkelen van branded communities”.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!