Premium

Social influencers in 3 vragen, Jennifer Delano

Wie zijn de 'social influencers' en wat kun je van ze leren? Eerste in een serie, Jennifer Delano.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Meer dan 6.000 volgers. Bedrijf: JenJenPR. Gespecialiseerd in pr, marketing, social media 2.0 & communicatie. Ieder jaar een boek.

1. Wat is het belangrijkste dat je je volgers wilt meegeven?

‘Mijn persoonlijke doel is het vooruit schoppen van 100.000 mensen op het gebied van zichtbaarheid. Ik zie veel mensen met een geweldig product en een lelijke website. Of een geweldige persoonlijkheid en geen skills wanneer ze aan het netwerken moeten. Dat gaat mij aan het hart. Mijn persoonlijke doel is dus het inspireren van mijn volgers, &;friends&;, connecties. Met als doel ze in actie te laten komen. Ook zij zijn het enorm waard om zichtbaar te zijn.’

2. Wat is jouw les voor communicatiemensen?

‘Gewoon doen! Communicatiemensen brengen veelal een scheiding aan tussen werk en privé. En dat bestaat niet meer. Zichtbaar ben je niet door alleen maar te twitteren, of alleen maar te Facebooken. Zichtbaarheid is een keuze, en dat doe je en ben je dus overal. Ja, ook op school wanneer je je kinderen wegbrengt. Ook wanneer je hardloopt. Ook wanneer je met jouw vrienden praat. Jij mag er zijn, jouw boodschap ook. En je zult nog versteld staan wie zij kennen.’

3. Welke &;social pr-goeroe&; volg je zelf en waarom?

‘Ik volg onder andere . Haar kom ik tegen tijdens allerlei soorten netwerkborrels. Daarnaast heb ik haar in het verleden geholpen met de wereldwijd gepubliceerde (wedding via Twitter, oftewel de bruiloft die aan elkaar is getwitterd.) Zij richt zich op makelaardij en social media. Ook volg ik . Hij is de eerste Nederlander die campagnes met promoted tweets voerde in Nederland. Daarnaast heeft hij evenveel geëxperimenteerd met Twitter als ik. We waren er allebei vroeg bij.’

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie