Mediavakvrouw Dina-Perla Portnaar schreef over haar orthodox-Joodse jeugd
Regisseurs Ine & Sanne zijn creative studio Insane begonnen en luiden daarmee een nieuwe fase in van hun samenwerking. Naast video direction gaan ze zich richten op creative direction.
Uitgever/eigenaar Thomas Brok (23) van YouTubers formatie Spaze: ‘Influencers zijn geen hype. Het is een totale mediaverschuiving.’
Het Wereld Natuur Fonds zet Bas Kosters, Kim Feenstra, Tygo Gernandt, Humberto Tan en 'the crowd' in voor de tijger.
Kult&Ace eigenaar Melanie Bosveld zag de influencermarkt de laatste twee jaar ontploffen en signaleert dat het nog steeds vaak fout gaat bij merken die Millennials willen benaderen. Daarom wordt Kult&Ace nu Millennial Consultancy.
24Kitchen bestaat vandaag precies vijf jaar en ontwikkelde zich in die jaren van pionier kookzender tot multimediaal platform voor ‘food lovers’. Channelmanager Kirsten Gelissen blikt terug en vooruit.
Met kwalitatief hoogstaande content die zonder advertising wordt uitgezonden heeft HBO het tij mee in Nederland. Interview met general manager HBO Nederland Denise Terpstra.
TLC werkt sinds anderhalf jaar met speciale TLC Ambassadeurs. Zeven vragen hierover aan Mabelie Bruijns en Dunja Engelbracht van Discovery Networks Benelux.
Bij de start van het nieuwe seizoen van HBO-serie The Leftovers vanavond wordt ingehaakt op het thema van de Bijbelse Vervoering.
Vijf experts over de ontwikkelingen van branded content op tv en video.
Merken die terugkeren of die een beter imago behoeven. Of merken die een heel nieuwe doelgroep willen aanboren. Daarvoor is communicatie uitermate belangrijk. Over Eau de Cologne 4711, Crocs, Hennessy en Quick.
Online uitgever EEN Media wil met een investeerder én nieuw MT-lid de volgende fase in. ‘Wij weten precies wat vrouwen van 14 tot 60 jaar bezighoudt.’
Ieteke Schouten: ‘Het ging in de strategie om awareness en gedragsverandering.’
Slechts een handjevol startups weet zich echt te vestigen. Alles staat of valt bij een goede strategie.
De dj lanceerde vanavond een visual dancealbum dat volledig door crowdfunding tot stand kwam.
‘Ik moet mijn verhaal steeds weer uitleggen.’
Portretreeks van invloedrijke Instagrammers – afl. 4: Noor de Groot (27), Queen of Jet Lags
Portretreeks van invloedrijke Instagrammers – afl. 3: Lucy de Boer (23), Lovely by Lucy
Portretreeks van invloedrijke Instagrammers – afl. 2: Negin Mirsalehi (26).
Portretreeks van invloedrijke Instagrammers – afl. 1: Anna Nikbakht Nooshin (28)