Scarlet wint twee Loden Leeuwen

Telecomaanbieder Scarlet ontving gisteravond tijdens het tv-programma Radar twee Loden Leeuwen voor meest irritante reclames. De commercial met een jong meisje in een erotische pose was volgens het publiek de slechtste, terwijl Beau van Erven Dorens in zijn onderbroek in een andere Scarlet-spot tot meest irritante bekende Nederlander werd verkozen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial van Scarlet met het meisje was volgens 36 procent van het publiek het slechtste, gevolgd door Frisk (jongen met lange tepels) en UPC (vrouw roept vanuit tv om Hans). Beau van Erven Dorens is volgens 40 procent van het publiek de meest irritante BN-er in een commercial.

Ongeveer 65.000 mensen hebben hun stem uitgebracht. Radar reikt ieder jaar een Loden Leeuw uit voor de meest storende reclame en voor de meest irritante BN-er in een reclame.
Vorig jaar was de reclame van 'leningman' Frits Bom het meest irritant. De vervelendste BN-ers waren de Tokkies in de reclame van Chello (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie