Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Ster en Brains Unlimited gestaakt

De Ster en Brains Unlimited hebben besloten om per 6 januari de samenwerking met betrekking tot de culturele reclameblokken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar verluidt heeft Brains Unlimited financiële problemen. Het bureau bevestigt dat het in zwaar weer zit, maar ontkent geluiden dat het failliet zou zijn. Of de financiële problemen van Brains Unlimited te maken hebben met het beëindigen van de samenwerking met de Ster, is niet bekend.

related partner content for mobile comes here

De Ster bood tot 6 januari 2006 onder de namen ‘Cultuur.tv’ en ‘Cultuur.uit’ culturele adverteerders de mogelijkheid om met een beperkt budget te adverteren op televisie en radio in speciale ‘culturele’ reclameblokken, onder andere dagelijks in het Ster-blok voor het ‘22.00 uur Journaal’ op Nederland 3 en op zaterdag- en zondagochtend op Radio 1 en 2.
Ster zegt de culturele adverteerders de mogelijkheid te willen blijven bieden om in culturele blokken op radio en televisie te adverteren en komt zo snel mogelijk met een alternatief.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in