Samenwerking Ster en Brains Unlimited gestaakt


Naar verluidt heeft Brains Unlimited financiële problemen. Het bureau bevestigt dat het in zwaar weer zit, maar ontkent geluiden dat het failliet zou zijn. Of de financiële problemen van Brains Unlimited te maken hebben met het beëindigen van de samenwerking met de Ster, is niet bekend.
De Ster bood tot 6 januari 2006 onder de namen ‘Cultuur.tv’ en ‘Cultuur.uit’ culturele adverteerders de mogelijkheid om met een beperkt budget te adverteren op televisie en radio in speciale ‘culturele’ reclameblokken, onder andere dagelijks in het Ster-blok voor het ‘22.00 uur Journaal’ op Nederland 3 en op zaterdag- en zondagochtend op Radio 1 en 2.
Ster zegt de culturele adverteerders de mogelijkheid te willen blijven bieden om in culturele blokken op radio en televisie te adverteren en komt zo snel mogelijk met een alternatief.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid