Mannenmedia en MMD Media gaan intensief samenwerken in digital out of home (DOOH). De samenwerking betreft de koppeling van de digitale schermen van out of home exploitant MMD Media bij pompstations aan het eigen automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden met location based advertising. Zo kunnen automobilsten die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie krijgen.
Mannenmedia heeft een netwerk met vijftig verschillende websites en apps waarmee maandelijks ruim 7 miljoen mannen worden bereikt.
Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: 'We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar 360 graden geïntegreerde campagnes. Het is daarom een mooie stap om de samenwerking aan te gaan met een gespecialiseerde partij binnen DOOH.'
Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit goed aan op de propositie van Mannenmedia.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!