Thomas Woolthuis, Niels Brummelman en Liesbeth van Dijk, zomaar wat paragnosten die het monopolie in media lijken te hebben als het gaat om voorspellingen voor het nieuwe jaar. Met een groot gemak voorspellen ze dat Jordy Bernal met een pikant geheim naar buiten komt en dat we contact leggen met buitenaards leven.
Dus heb ik zelf ook maar even het zesde zintuig aangezet. Een gave die ik al enige tijd niet gebruikt heb, maar nu dan toch ook maar even in de strijd gooi voor de beste voorspellingen van 2025.
LinkedIn 'lijstjes-post'-blocker
Zo voorspel ik dat Linkedin met een 'lijstjes-post'-blocker komt. Voor iedereen die zelf niet in een toplijstje staat, niet hoog genoeg in een lijstje staat of er epileptische aanvallen van krijgt. Ook komt er een variant op die blocker voor posts die beginnen met openingszinnen als 'I am thrilled to share some BIG news..' (waarna er geen groot nieuws volgt) of 'I never thought I’d be writing this post..' (maar blijkbaar toch wel, want hier is ie).
AI-avatar van John de Mol
De campagne van Talpa Network met de AI-avatar van John de Mol richting mediabureaus is zo’n groot succes dat deze volgend jaar wederom wordt ingezet. Deze keer zal de AI-avatar van John de Mol de media-inkopers vragen de campagnes voortaan in bitcoins te betalen.
Volgend jaar zal de branche worden opgeschrikt door een vuurwerkbom die aan de deur bij Tina Nijkamp wordt gehangen. Het brein achter deze aanslag blijkt een NMO-bestuurslid te zijn dat het helemaal zat is dat Nijkamp dagelijks de kijkcijfers zonder toestemming publiceert.
Google-kerncentrales
The Notorious D.A.R.R.E. (Darre van Dijk) en DJ Missing Links (Boris Nihom) zullen een nummer 1 hit scoren met het nummer AI, AI, AI (Knaap overload-remix). Door de verdere consolidatie van lokale mediapartijen zullen er veel gebouwen leeg komen te staan. Google zal die opkopen om er kerncentrales in te bouwen die AI verder zullen voeden, zodat er nog meer lokale mediapartijen gesloopt kunnen worden.
Albert Heijn onderzoek
Begin volgend jaar zal uitkomen dat het onderzoek dat Adformatie heeft gedaan naar Albert Heijn niet klopt. Volgens Adformatie vindt de helft van de Nederlanders dat het de supermarkt niet past de overgang bespreekbaar te maken. Een onderzoeker van weleer – John Faasse – komt erachter dat die helft van de Nederlanders in dat onderzoek man is. De andere helft die het wel vindt passen is vrouw.
De allerlaatste voorspelling dan. Die gaat over het ‘Medium van het jaar’. Op de beurs Spiritueel Alternatief in Boerenhol (Zeeland) zal blijken dat ik de winnaar ben omdat nagenoeg alle voorspellingen zijn uitgekomen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!