Overslaan en naar de inhoud gaan

RetailMedia.One slaat handen ineen met Spar university om 'hoogopgeleide Gen-Z'ers te bereiken'

Adverteerders kunnen zo in contact komen met winkelende studenten en PhD's van hogescholen en universiteiten.
RetailMediaOne
© Afbeelding: RetailMedia.One
RetailMediaOne
© Afbeelding: RetailMedia.One

RetailMedia.One gaat een exclusieve samenwerking aan met Spar university. Talpa Media is hier ook bij betrokken. Concreet kunnen adverteerders via Talpa Media en RetailMedia.One hun reclameboodschappen onder de aandacht brengen van studenten en PhD'ers die winkelen bij Spar university-supers op de dertien campussen in studentensteden.

related partner content for mobile comes here

Die Spar-winkels trekken maandelijks 865 duizend bezoekers, melden de bedrijven in een persbericht. 'De studerende Gen-Z’er komt door de intelligente vloerinrichting gegarandeerd en langdurig met de high-impact schermen in aanraking. Daarnaast is het gebruik van de populaire SPAR university app (gevuld met kortingscodes) buitengewoon intensief.'

Uiteenlopende typen marketing

Adverteerders kunnen hun reclame vertonen op schermen in de winkel en de Spar-app. De partijen noemen deze vorm van marketing in de winkels effectief voor b2c-marketing, employer branding, promoties, traineships, vacatures en (overheids)communicatie gericht op studenten. B2c-marketing, emloyer branding en recruitmentcampagnes zijn in boeken via het platform van RetailMedia.One.

Omnichannel adverteren bij Spar university kan via verschillende reailmediapakketten van Talpa Media en is ook los af te nemen.

'Hoogopgeleide Gen-Z'er is kanarie in de merkmijn'

Marcel Vogels, partner bij RetailMedia.One, laat via het persbericht weten: 'De hoogopgeleide Gen-Z’er is de kanarie in de merkmijn. Marketeers en werkgevers moeten deze groep bijzonder serieus nemen als het succesvol wil blijven bestaan. Met het Spar university advertentieprogramma maken we dat concreet.'

Over concreet gesproken: wat bedoelt Vogels met 'de hoogopgeleide Gen-Z'er is de kanarie in de merkmijn?' Hij vertelt desgevraagd: 'Wel, als toonaangevende jongvolwassen en hoogopgeleide Gen-Z’ers jouw merk niet kennen of geen beeld ervan hebben, dan heb je een serieus probleem. Deze groep is namelijk lastig te bereiken met zowel traditionele als digitale media. Ze blokkeren online reclame en hebben simpelweg weinig tijd en interesse. Bovendien is deze groep veel diverser (en vrouwelijker) dan de vergrijsde witte meerderheid. In de komende jaren zal de hoger opgeleide Gen-Z’er de commerciële lakens uitdelen. En deze groep is groot. Dus, als kansrijke en toekomstige bepalende Gen-Z’ers geen interesse in jouw werkgeversmerk hebben, wordt het een grote uitdaging in een krappe en competitieve arbeidsmarkt. En als deze Gen-Z’ers geen interesse in je verzekeringen, bankproducten of koekjesmerk hebben, wordt het een bijna onmogelijke taak om toekomstige voorkeur op te bouwen.'

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in