Overslaan en naar de inhoud gaan

ParraTV en SoWhat! overgenomen van failliet JAMC, ook Rumag krijgt doorstart

Nieuwe uitgever Swipe Publishing richt zich op GenZ en A. De nieuwe eigenaren van Rumag zijn onbekend.
Thomas Brok
Thomas Brok
© Credits: Raffi Schrijver
Thomas Brok
Thomas Brok
© Credits: Raffi Schrijver

ParraTV is een online hiphopzender, SoWhat! een GenZ vrouwenplatform. Teenmag richt zich op beauty, body en popcultuur. Onder Swipe Publishing vallen verder de podcast Brokko, Snapchat-shows, de sporttitel Kampioen en The Culture.

“Nu Teenmag, ParraTV, SoWhat! en Brokko de podcast onder een uitgever zijn georganiseerd, vormen we een publishing netwerk dat jongeren representeert en bereikt', zegt Brok. “We bevinden ons in de feed van alle relevante social media platformen en hebben daarom unieke inzichten in het gedrag van onze doelgroep. Hierdoor kunnen we als geen ander de vertaalslag maken tussen merken en de Gen-Z / Gen-A doelgroep.'

Swipe Publishing wil de komende tijd verder uitbouwen als jongerenpublisher.

Rumag start ook door

Meer merken van het failliete JAMC kunnen doorstarten. De bekendste, Rumag, is verkocht aan drie partijen. Curator Sylvain Caris van HJ Advocaten schrijft in het eerste faillissementsverslag dat de merkrechten en activa voor 115.000 euro zijn overgenomen. De namen zijn niet bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in