Overslaan en naar de inhoud gaan

VS: Actieve generatie vaak en overal online

Uit onderzoek van de Amerikaanse Online Publishers Association (OPA), in samenwerking met ComScore Networks, blijkt dat de leeftijdsgroep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

72 procent van deze leeftijdsgroep heeft internettoegang. De groep is goed voor 35 procent van de totale online tijd en 40 procent van het totaal aantal bekeken pagina’s.

related partner content for mobile comes here

De leeftijdsgroep 18-34 surft zowel thuis als op het werk of op school, maar gaat daarnaast ook vaak online op andere locaties, zoals bij vrienden of bekenden (25 procent), via de mobiele telefoon (16 procent) of via de modem in een bibliotheek (8 procent). Die laatste cijfers liggen opmerkelijk hoger dan bij elke andere leeftijdsgroep. Meer dan 80 procent voelt zich vertrouwd met nieuwe technologie, een derde behoort ook tot de groep innovators, de groep die altijd als eerste de nieuwe technologische gadgets uitprobeert. Bijna 1 op 5 heeft een mp3-speler en bijna de helft een spelconsole. Meer dan andere groepen beschouwen zij het internet als een belangrijke bron voor ontspanning. Internet is ook hun voornaamste nieuws en informatiebron.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in