Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 41,8 procent

De commerciële zenders behaalden afgelopen week (week 15) opgeteld een marktaandeel van 41,8 procent. De publieke omroepen hadden een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie zenders van de Holland Media Groep scoorden samen 26,1 procent en SBS Broadcasting 15.7 procent.

related partner content for mobile comes here

Het best bekeken programma was weer Studio sport van afgelopen zondag met 3,1 miljoen kijkers. PSV-Newcastle United was goed voor 2,9 miljoen kijkers, gevolgd door Idols met 2,7 miljoen. Kopspijkers zat op bijna 2,5 miljoen kijkers en naar de uitslag van Idols keken 2,4 miljoen mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in