Nieuw netwerk Euro RSCG: 4D
Euro RSCG Worldwide komt met een ‘direct & digital’ netwerk, Euro RSCG 4D. De nieuwe tak brengt bestaande en nieuwe bureaus samen.
Het hoofdkantoor komt volgens Brandrepublic in New York te staan. Euro RSCG 4D integreert alle wereldwijde dm- en internetbureaus in vier diensten: een dm-divisie voor CRM, DRTV en direct marketing, een digitale divisie, een tak voor promotion, event, retail, channel, design, merchandising en brand experience en een datadivisie voor onderzoek en analyse.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
George Gallate, executive vice-president van Euro RSCG Worldwide en ceo van Euro RSCG Interaction gaat RSCG 4D leiden. Het nieuwe merk combineert 118 bureaus in 42 landen en biedt werk aan meer dan 5.000 mensen. Belangrijkste klanten zijn Intel, Peugeot, Diesel, Diageo en Citigroup.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid