Overslaan en naar de inhoud gaan

Vredestein on the move

De bandenmarkt is een moeilijke en prijsbewuste markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral in Nederland is er weinig aan te verdienen. Maar in de landen om ons heen, daar waar het vaak sneeuwt en regent, hebben de meeste auto-eigenaren twee setjes banden.

related partner content for mobile comes here

heeft een aardige positie opgebouwd daar, maar moest van ver komen.
Enkele jaren geleden heeft Vredestein een onderzoek laten verrichten naar haar imago. En (weinig verrassend) Vredestein werd gezien als; 'veel band voor weinig geld'.
Dit is echter niet de positie waar veel geld te verdienen is. Vredestein moest upgraden.

Ze ontwikkelden een nieuwe lijn die hoger geprijsd is en de BMW-rijder moet aanspreken. Ze hebben dit rigoureus aangepakt. Want ze hebben de Italiaanse auto ontwerper volledig de vrije hand gegeven.

Ondertussen zijn ze overgenomen door Amstel, een Russische maatschappij. Vredestein maakt nu de volgende stap met de invoer van een nieuw logo. Dit logo is door ontworpen.

Hoewel het geen revolutionair en vernieuwd logo is vind ik het een hele verbetering.

Het logo wordt gefaseerd geïntroduceerd. Ik heb het al op een vrachtauto gezien en op een poster (foto) in de loop van dit jaar zullen we hier meer van gaan zien.

Tijdens het schrijven ben ik naar de site gesurft en zag ik dat de nieuwe site ook online is. Ziet er goed/beter uit. Toch??

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in