Overslaan en naar de inhoud gaan

TvM en Nima starten kennisplatform marketeers

Onder de naam 'Sharing Ambitions' start een Europees initiatief gericht op het ondersteunen van (internationale) marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform is een initiatief van Tridion, leverancier van content management-software, in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en het Nima. Het platform is met name gericht op de innovatieve inzet van technologie voor merk- en marketingbeleid.

related partner content for mobile comes here

Op sharingambitions.com/nl heeft de marketeer toegang tot informatie en instrumenten om zijn ambities te realiseren. Naast het online medium gaan de partners ook seminars, workshops en rondetafelbijeenkomsten organiseren op het gebied van marketing, branding en communicatie. Sharing Ambitions hoopt uit te groeien tot een permanente ontmoetingsplaats voor internationale marketeers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in