Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdschrift voor Marketing, Nima en Tridion starten kennisplatform voor marketeers

Onder de naam ‘Sharing Ambitions’ start een Europees initiatief, gericht op het ondersteunen van (internationale) marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform is een initiatief van Tridion, Europees leverancier van Enterprise Content Management-software, in samenwerking met vooraanstaande lokale marketingorganisaties. In Nederland wordt het platform gerealiseerd in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en het Nima. Het platform zal met name gericht zijn op de innovatieve inzet van technologie bij de formulering en de implementatie van merk- en marketingbeleid.

related partner content for mobile comes here

Centraal binnen het Sharing Ambitions initiatief staat het online platform waar de marketeer toegang heeft tot informatie en instrumenten om zijn of haar ambities te realiseren. Naast het online medium zullen de partners ook seminars, workshops en ronde-tafelbijeenkomsten organiseren op het gebied van marketing, branding en communicatie, steeds in combinatie met de inzet van technologie.Het is de bedoeling dat Sharing Ambitions hiermee uitgroeit tot een permanente ontmoetingplaats voor internationale marketeers.

Aan de hand van interviews met diverse vooraanstaande marketeers en marketingdeskundigen krijgen bezoekers de mogelijkheid om actief te participeren en mee te discussiëren. Daarnaast krijgen zij praktijkvoorbeelden waarin getoond wordt hoe technologie gebruikt kan worden voor het bereiken van commerciële marketingdoelstellingen. Een interactieve ‘Ambition Scan’ geeft, na het beantwoorden van een tiental vragen, direct inzicht in hoe de ambities kunnen worden waargemaakt. Nieuwsbrieven en informatie over evenementen complementeren het geheel. Na de zomer is het de bedoeling een ‘expert’ forum toe te voegen waarop marketeers hun vragen kunnen stellen aan een forum van deskundigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in