Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Uitgevers kiest SAS-software

Sanoma Uitgevers heeft het SAS analytical CRM softwarepakket gekozen voor het managen van de marketingcampagnes voor al haar titels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat behelst het opzetten van marketing datawarehouse tot aan de volledige analyse van klantinformatie, web clicks en externe informatie. Jessica Haagmans, coo en verantwoordelijk voor de ICT bij Sanoma Uitgevers: ‘Uitgeven zal in de toekomst meer en meer een multimediaal karakter krijgen. Om inzicht in marktbewegingen, kanalen en behoeften te verkrijgen hebben wij voor de software van SAS gekozen.’

related partner content for mobile comes here

De invoering van een nieuw marketingsysteem past binnen het kader van een algehele vernieuwing van de systemen bij Sanoma Uitgevers. Via SAS worden de dagelijkse clicks op de Sanoma-sites met elkaar in verband gebracht. Zo kunnen bezoekersprofielen worden opgesteld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in