Tv-bestedingen stijgen verder in eerste kwartaal 2006
De netto bestedingen voor televisiereclame zijn in het eerste kwartaal 2006 toegenomen tot 157 miljoen euro, meldt Spot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De netto bestedingen voor televisiereclame zijn in het eerste kwartaal 2006 toegenomen tot 157 miljoen euro, meldt Spot.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bestedingen zijn met 4,9 procent gegroeid in vergelijking met het eerste kwartaal in 2005.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe groei is breed gespreid over verschillende sectoren. Sterke groei is te zien bij diverse FMCG fabrikanten en bij de retailers. Daarnaast zijn de bestedingen van banken, verzekeringen en energiebedrijven verder toegenomen.
Spot heeft in januari de verwachting uitgesproken dat de gemiddelde groei voor 2006 zal uitkomen op 5 procent. Het betreft hier de bestedingen binnen reclame-blokken voor spot-advertising.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid