Overslaan en naar de inhoud gaan

Management TBWA/PR Company start NewsLab

Hans Ekhart en Marc de Mönnink, managing director en managing partner van TBWA\PR Company zijn een nieuw, full service PR-bureau begonnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ekhart en De Mönnink beschikken over ruim 15 jaar ervaring in het PR-vak. Beiden begonnen hun carrière bij grote PR-bureaus. De laatste elf jaar voerden zij gezamenlijk het management over PR Company en waren zij verantwoordelijk voor accounts als Nike, Heineken, Plan Nederland, Atos Origin en Etos.

related partner content for mobile comes here

NewsLab wil naar eigen zeggen een bureau “zonder blabla zijn, pragmatisch, gericht creatief en executief sterk.”? De Mönnink: “De laatste jaren is het belang van marketing-PR enorm toegenomen. De geloofwaardigheid van reclameboodschappen neemt af, in tegenstelling tot een positief bericht in de krant. Maar om in dat toenemende aanbod van marketingactiviteiten, vaak met een beperkte nieuwswaarde, op te vallen, moet je al je creativiteit aanwenden. Geen creativiteit om de creativiteit, maar passend binnen de doelstellingen van het merk.”?

NewsLab begint vooralsnog met vijf vaste medewerkers en trekt in bij reclamebureau Ogilvy in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in