
Ekhart en De Mönnink beschikken over ruim 15 jaar ervaring in het PR-vak. Beiden begonnen hun carrière bij grote PR-bureaus. De laatste elf jaar voerden zij gezamenlijk het management over PR Company en waren zij verantwoordelijk voor accounts als Nike, Heineken, Plan Nederland, Atos Origin en Etos.
NewsLab wil naar eigen zeggen een bureau “zonder blabla zijn, pragmatisch, gericht creatief en executief sterk.”? De Mönnink: “De laatste jaren is het belang van marketing-PR enorm toegenomen. De geloofwaardigheid van reclameboodschappen neemt af, in tegenstelling tot een positief bericht in de krant. Maar om in dat toenemende aanbod van marketingactiviteiten, vaak met een beperkte nieuwswaarde, op te vallen, moet je al je creativiteit aanwenden. Geen creativiteit om de creativiteit, maar passend binnen de doelstellingen van het merk.”?
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBNewsLab begint vooralsnog met vijf vaste medewerkers en trekt in bij reclamebureau Ogilvy in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee