
Degene die de beste slogan verzint, mag een jaar lang onbeperkt vliegen (voor 2 personen). Daarnaast wordt een toestel uit de vloot van transavia.com gedoopt met de naam van de winnaar. Deze campagne is de aanloop naar de lancering van de vernieuwde positionering van transavia.com in april.
Op www.transavia.com/zoektslogan staat meer informatie. Ook is er twee weken een promotiefilm (met Transavia-medewerkers in de hoofdrol) te zien op diverse outdoor schermen. Op Radio 538 is een sms-actie.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe tien beste slogans worden genomineerd. De jury bestaat uit Richard Kemper (cabaretier en ex-reclameman), Wim Ubachs (strategist – conceptmaker), Bram Gräber (algemeen directeur transavia.com), Kim Fast (first officer transavia.com) en een frequent flyer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee