Communicatie Poll: media-inzet Provinciale Statenverkiezingen
Volgens onderzoek van Ematters vergeten politieke partijen in hun campagnes voor de Provinciale Statenverkiezing bijna allemaal de mogelijkheden van search engine optimalisation (SEO) en internet, terwijl de oriëntatie voor een politieke partij veelal daar plaatsvindt (zie nieuwsbericht). Daaraan is de Communicatie Poll gewijd. De stelling luidt: ‘Voor de Provinciale Statenverkiezingen grijpen de partijen te veel terug naar traditionele media’ (zie homepage rechterkolom)
De stelling van de vorige Poll was 'Donner stopt met Twitter, dat zouden meer politici moeten doen'. Daarmee was een overgrote meerderheid van 81 procent het eens. Zij kozen voor het antwoord 'Inderdaad, niet iedere politicus heeft het talent om zich via Twitter goed te positioneren'. Een minderheid van 19 procent oordeelde anders en koos voor het antwoord 'Nee, een politicus die niet Twittert mist een belangrijk lijntje met de kiezers'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid