Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: media-inzet Provinciale Statenverkiezingen

Volgens onderzoek van Ematters vergeten politieke partijen in hun campagnes voor de Provinciale Statenverkiezing bijna allemaal de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens onderzoek van Ematters vergeten politieke partijen in hun campagnes voor de Provinciale Statenverkiezing bijna allemaal de mogelijkheden van search engine optimalisation (SEO) en internet, terwijl de oriëntatie voor een politieke partij veelal daar plaatsvindt (zie ). Daaraan is de Communicatie Poll gewijd. De stelling luidt: ‘Voor de Provinciale Statenverkiezingen grijpen de partijen te veel terug naar traditionele media’ (zie homepage rechterkolom)

related partner content for mobile comes here

De stelling van de vorige Poll was 'Donner stopt met Twitter, dat zouden meer politici moeten doen'. Daarmee was een overgrote meerderheid van 81 procent het eens. Zij kozen voor het antwoord 'Inderdaad, niet iedere politicus heeft het talent om zich via Twitter goed te positioneren'. Een minderheid van 19 procent oordeelde anders en koos voor het antwoord 'Nee, een politicus die niet Twittert mist een belangrijk lijntje met de kiezers'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in