Top of flop: social media en search krijgen meer budget
Het VEA-Top of Flop onderzoek 2010, waarin reclamemakend en adverterend Nederland aangeeft aan welke media men in 2010 tijd en geld gaat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 18 februari worden de resultaten gepresenteerd en bediscussieerd in club Panama te Amsterdam. Vooruitlopend op deze sessie alvast een paar opvallende tussentijdse resultaten:
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
- Op dit moment denkt bijna 80 procent van de respondenten in 2010 meer tijd en geld te gaan investeren in online advertising. Deze groei zou dan vooral ten koste gaan van TV, radio, telemarketing en print.
- Binnen de categorie online advertising lijkt ‘social media’ vooralsnog de grootste stijger te zijn, op de voet gevolgd door search engine advertising.
- Saillant detail is dat Facebook naar verhouding meer lijkt te gaan profiteren van deze stijging dan Hyves.
- E-mail marketing lijkt het plafond een beetje bereikt te hebben en banners zijn alweer op hun retour. Althans, dat verwacht reclamemakend en adverterend Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid