Overslaan en naar de inhoud gaan

Speelfilm moet Haarlemmermeer promoten

Fusion Pictures wil de gemeente Haarlemmermeer op de kaart zetten door in recordtijd een bioscoopwaardige film te maken met medewerking van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het filmproductiebedrijf Fusion Pictures hoopt met het project ‘Wij, de speelfilm van Haarlemmermeer’ nationale en internationale bioscopen en festivals te halen. Alles in de film zal draaien rondom de gemeente Haarlemmermeer, diens inwoners en bedrijven. Met talentenjachten, die ook worden uitgezonden op lokale televisie en internet, werft het bedrijf op onderwijsinstellingen jonge acteurs uit de regio.

related partner content for mobile comes here

Het uiteindelijke filmproces van opnemen, monteren en afmaken wil het bedrijf in een recordtijd van dertien dagen doen, om zo ook internationale aandacht te krijgen. Daarin wordt het team bijgestaan door Bollywoodprofessionals. Verschillende leiders uit het bedrijfsleven in Haarlemmermeer zijn al aangetrokken als ambassadeurs om promotie te maken voor de film. Op die manier hoopt het filmteam steeds meer sponsors aan zich te binnen en de saamhorigheid binnen de gemeente Haarlemmermeer te bevorderen.

De opzet van de film:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in