Overslaan en naar de inhoud gaan

Burgerinitiatief Floriade Almere wint Citymarketing Innovatie Award 2013

Donderdag, tijdens de Dag van de Citymarketing 2013, heeft Marc van Rooij van Burgerinitiatief Almere uit handen van juryvoorzitter Ton…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Donderdag, tijdens de Dag van de Citymarketing 2013, heeft Marc van Rooij van Burgerinitiatief Almere uit handen van juryvoorzitter Ton Rombouts de Citymarketing Innovatie Award in ontvangst genomen. Het evenement werd georganiseerd door de stichting .

related partner content for mobile comes here

De jury vindt het Burgerinitiatief een uitstekend voorbeeld van initiatieven van onderaf die tot een goede invulling van citymarketing leiden. Zij meent dat hiermee een innovatieve bijdrage is geleverd aan het vakgebied.
Glamourmanifest uit Amsterdam won de Stimulerings Award. De gedrevenheid, de aard van de acties, de lowbudgetaanpak en de grote mate van verbinding die Glamourmanifest wist te realiseren maakt dat dit initiatief het verdient om verder ondersteund te worden.
Voor de Innovatie Award waren drie organisaties genomineerd: het Merkboek van de stad Dordrecht; Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad en de uiteindelijke winnaar, het Burgerinitiatief voor de kandidatuur van Almere voor de Floriade 2022. Voor filmpjes van de genomineerden, klik .
De jury, bestaande uit Erik Braun (Erasmus Universiteit Rotterdam), Marcel Schonenberg (Beurs van Berlage), Robert Govers (adviseur place branding), Gaston Crolla (voorzitter Stichting Netwerk Citymarketing) en juryvoorzitter Ton Rombouts (burgemeester ’s-Hertogenbosch), was unaniem in haar oordeel: ‘De jury spreekt grote waardering uit voor de wijze waarop via een bottom-up benadering kennis en kunde uit de samenleving is gemobiliseerd.’
Winnaar van de Citymarketing Scriptieprijs werd Daan Goos met ‘Het identiteitsgat: een studie naar integrale buurtbranding’ van de Universiteit Utrecht in samenwerking met Gemeente Roosendaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in