Overslaan en naar de inhoud gaan

Scan in media consultancy

Scan Management Consultants begeleidt vanaf 1 februari adverteerders ook bij het evalueren en selecteren van mediabureaus. Bart van der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Gaag was eerder onder meer als mediaspecialist werkzaam bij de BVA en op interim basis actief als media manager bij ING/Postbank. Daarvoor was hij lange tijd werkzaam aan bureauzijde, onder meer als channel planning director bij mediaedge:cia in Zuid-Afrika.

related partner content for mobile comes here

Scan wil met de media consultancy inspelen op de toenemende roep vanuit de markt om onafhankelijke begeleiding en objectief advies. Scan zal met Van der Gaag invulling geven aan onder meer evaluaties (reviews) van de relatie met en performance van mediabureaus, selectie van mediabureaus en begeleiding van pitchprocessen, advies over contract en honorering van bureaus en advies over de rol van het mediabureau in de bureauportfolio.

Voor multinationale opdrachtgevers wordt nauw samengewerkt met de Amerikaanse Scan-partner. Van der Gaag: 'Onafhankelijk advies en begeleiding bij een optimale benutting van de mediafunctie voorziet in de toenemende behoefte aan efficiency en accountability. Juist in deze tijd. Scan heeft een unieke track record als het gaat om onafhankelijkheid en objectiviteit. Wij zullen zelf geen mediaoplossingen aanbieden, dat is het domein van de bureaus.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in