Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Digital koopt vergelijkingssite voor energie

Sanoma Digital neemt de vergelijkingssite Energieprijzen.nl over van adviesbureau Ecofys.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma Digital neemt de vergelijkingssite over van adviesbureau Ecofys.

related partner content for mobile comes here

De overname van Energieprijzen.nl past in de strategie van Sanoma om consumenten te helpen bij het kiezen en vergelijken van producten en diensten. De markt van elektriciteit en gasleveranciers is enorm in beweging en de besparingen kunnen voor een consument fors oplopen. Volgens Sanoma is de energiemarkt dan ook een interessante markt om met vergelijkingsproducten uit te breiden.

Sanoma Digital heeft met Kieskeurig.nl de grootste vergelijkingssite van Nederland in huis. De strategie is om deze positie uit te breiden naar andere segmenten, waarin de uitgever van oudsher met tijdschriften actief is. Zo helpen Autoweek en Autotrader.nl bij het kiezen van een (tweedehands) auto, Kluswebsite.nl bij het uitbesteden van klussen in en om het huis en Woonzoo.nl bij de keuze voor een nieuwe wooninrichting.

Energieprijzen.nl is een onafhankelijke site die de producten, prijzen en contractvoorwaarden van energieleveranciers naast elkaar zet en de overstap faciliteert naar een andere aanbieder. De werknemers van Ecofys die werken aan Energieprijzen.nl komen mee naar Sanoma Digital en zullen onderdeel worden van het cluster Performance Based onder leiding van uitgever Sander ten Dam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in