KPN krijgt meeste kritiek bellende consument
Over bijna alle merken van KPN kwamen klachten binnen. Daarnaast waren er meer dan gemiddeld veel klachten over Ziggo, Electrabel, Wehkamp, CAK en de Belastingtelefoon. Het Meldpunt kreeg over 2009 in totaal 23.431 meldingen van consumenten over wat ze goed en niet goed vinden aan het telefonisch contact met bedrijven. Slechts 13 pct complimenteerde de gebelde organisatie en 87 pct had ongezouten kritiek.
De trend is dan ook dat er steeds meer klagers zijn en steeds minder complimenten. De organisaties die de meeste complimenten kregen waren T-Mobile, Bol.com en de ANWB: er was over deze bedrijven geen enkele klacht en er waren veel positieve opmerkingen over meedenken en proactieve service.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe bellende consument ergert zich het meest aan lang wachten. Maar ook van het kastje naar de muur worden gestuurd, niet doen wat wordt beloofd en medewerkers zonder (vak)kennis worden veel genoemd.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid