Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN krijgt meeste kritiek bellende consument

Het Meldpunt Telefoonirritatie kreeg het afgelopen jaar de meeste klachten binnen over KPN.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over bijna alle merken van KPN kwamen klachten binnen. Daarnaast waren er meer dan gemiddeld veel klachten over Ziggo, Electrabel, Wehkamp, CAK en de Belastingtelefoon. Het kreeg over 2009 in totaal 23.431 meldingen van consumenten over wat ze goed en niet goed vinden aan het telefonisch contact met bedrijven. Slechts 13 pct complimenteerde de gebelde organisatie en 87 pct had ongezouten kritiek.

related partner content for mobile comes here

De trend is dan ook dat er steeds meer klagers zijn en steeds minder complimenten. De organisaties die de meeste complimenten kregen waren T-Mobile, en de ANWB: er was over deze bedrijven geen enkele klacht en er waren veel positieve opmerkingen over meedenken en proactieve service.

De bellende consument ergert zich het meest aan lang wachten. Maar ook van het kastje naar de muur worden gestuurd, niet doen wat wordt beloofd en medewerkers zonder (vak)kennis worden veel genoemd.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in