Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Day wil aanval op verzekeraars openen

De initiatiefnemers van BinckBank komen nu met Brand New Day, waarmee ze de aanval op de verzekeraars willen openen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kalo Bagijn en Thierry Schaap willen met Brand New Day een 'extreem goedkoop alternatief' bieden voor de woekerpolissen. Ze willen de Nederlandse consument 'bevrijden van de woekerkosten en slechte service van de verzekeraars'. Dinsdag is de ‘Wij pikken het niet’ reclamecampagne begonnen. Daarin roepen ze consumenten op om terug te slaan en hun pensioenpolis over te boeken.

related partner content for mobile comes here

'We hebben ons enorm verbaasd over wat er in de verzekeringsmarkt allemaal maar kan', zegt Bagijn, algemeen directeur van Brand New Day. 'Het draait om de aandeelhouders en de directie. Om die te behagen, moeten hun eigen klanten boeten. Enorm hoge kosten. En daarvoor krijg je een waardeloze service. Wekenlang wachten op een simpel antwoord en als je geluk hebt één keer per kwartaal een polisoverzicht. Ze hebben liever niet dat je ze lastigvalt over je eigen geld. Je bent een polisnummer, een stoorzender.'

Brand New Day heeft volgens Bagijn een andere filosofie. 'Wij zijn niet uit op kortetermijnwinst, maar op langetermijnwaarde. We stellen in alles wat we doen, het belang van onze klant voorop.' Hij belooft 'verbazingwekkend goede service'. 'Gewoon binnen een uur reageren op een mail en direct een medewerker aan de lijn. We zijn ervan overtuigd dat we met deze filosofie de komende jaren heel veel tevreden klanten gaan krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in