Brand New Day wil aanval op verzekeraars openen


Kalo Bagijn en Thierry Schaap willen met Brand New Day een 'extreem goedkoop alternatief' bieden voor de woekerpolissen. Ze willen de Nederlandse consument 'bevrijden van de woekerkosten en slechte service van de verzekeraars'. Dinsdag is de ‘Wij pikken het niet’ reclamecampagne begonnen. Daarin roepen ze consumenten op om terug te slaan en hun pensioenpolis over te boeken.
'We hebben ons enorm verbaasd over wat er in de verzekeringsmarkt allemaal maar kan', zegt Bagijn, algemeen directeur van Brand New Day. 'Het draait om de aandeelhouders en de directie. Om die te behagen, moeten hun eigen klanten boeten. Enorm hoge kosten. En daarvoor krijg je een waardeloze service. Wekenlang wachten op een simpel antwoord en als je geluk hebt één keer per kwartaal een polisoverzicht. Ze hebben liever niet dat je ze lastigvalt over je eigen geld. Je bent een polisnummer, een stoorzender.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBrand New Day heeft volgens Bagijn een andere filosofie. 'Wij zijn niet uit op kortetermijnwinst, maar op langetermijnwaarde. We stellen in alles wat we doen, het belang van onze klant voorop.' Hij belooft 'verbazingwekkend goede service'. 'Gewoon binnen een uur reageren op een mail en direct een medewerker aan de lijn. We zijn ervan overtuigd dat we met deze filosofie de komende jaren heel veel tevreden klanten gaan krijgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid