Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung scoort met design

Het gaat goed met Samsung. Het Koreaanse merk zit nog steeds in de lift. Mede dankzij het uiterst hippe design van de Samsung-producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samsung was vijf jaar geleden nog een suf, grijs merk. Maar de laatste jaren zit het stevig in de lift. Samsung is niet alleen actief in consumentenproducten, maar ook in halfgeleiders, platte beeldschermen, mobieltjes et cetera. Opmerkelijk is het trendy design van steeds meer Samsung-producten. Afgelopen jaar won het concern vijf designprijzen in de Industrial Design Excellence Awards, meer dan welk Europees of Amerikaans bedrijf dan ook. De designafdeling van Samsung neemt een zeer belangrijke plaats in binnen de organisatie: zo kunnen designers met hun creatieve ideeën rechtstreeks terecht bij hun topmanagers, waardoor Samsung veel sneller en gerichter beslissingen kan nemen. Het bedrijf stuurt zijn designers ook regelmatig naar de meest vooraanstaande designopleidingen, zodat ze goed bij de tijd blijven. En de Samsung-techneuten passen zich aan aan gemaakte designs, en niet andersom. Het bedrijf heeft eigen designcenters, in San Francisco, Los Angeles, Londen, Tokyo en Shanghai.

related partner content for mobile comes here

Bron: Business Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in