Overslaan en naar de inhoud gaan

Reddingscampagne voor Keesings

Het Bedrijfsfonds voor de Pers geeft 313.000 euro aan stichting Keesings Historisch Archief voor een marketingcampagne voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het blad en met name de site meer bekendheid te geven gaan marketingacties van start gericht op onder meer de journalistiek, advocatuur, scholen en bibliotheken. Met de campagne verwacht de uitgever in 2005 genoeg abonnees te halen om het blad en de bijbehorende website rendabel te exploiteren.

related partner content for mobile comes here

Keesings Historisch Archief werd opgericht in 1931 om informatie uit een breed scala van bronnen binnen ieders bereik te brengen. Het blad veranderde in 1991 van een weekblad in een maandblad en in 1996 werd besloten tot de digitalisering van het hele tekstbestand. In 2000 werd het blad door de uitgever verzelfstandigd en in een stichting ondergebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in