Overslaan en naar de inhoud gaan

Procter & Gamble trekt spotje terug

Het Amerikaanse zeepconcern Procter & Gamble heeft woensdag zijn reclameboodschap van een televisiezender in Abu Dhabi afgehaald. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het televisieprogramma, waarvan fragmenten op de Israëlische televisie te zien waren, verschijnt een bloeddorstig uitziende Sharon met groteske gelaatstrekken. Hij staat met een fles vol met bloed van Arabische kinderen te zwaaien en verheugt zich daarmee zijn dorst te kunnen lessen. Een ander personage, dat een religieuze jood uitbeeldt, staat lachend toe te kijken. Het Simon Wiesenthal Centrum in Los Angeles wees Procter & Gamble op de satirische uitzending en de aansluitende reclame van het bedrijf. De minister van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Arabische Emiraten heeft woensdag laten weten door te gaan met de uitzendingen van de satire, ondanks de Israëlische protesten. (Bron: ANP)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in