HMI voorziet daling radiobestedingen
Het Media Instituut verwacht voor 2001 voor het eerst een daling van de radiobestedingen met zo’n 6 pct, tot (netto) 513 miljoen gulden.…
Tot en met topjaar 2000 namen de bestedingen gestaag toe. De daling wordt veroorzaakt door de afnemende groei van de economie en de onzekerheid die is ontstaan over de economische vooruitzichten na de aanslagen in de VS. De bruto bestedingen (bestedingen inclusief kortingen) vertonen hetzelfde patroon: tot en met 2000 stegen ze tot 683 miljoen gulden; voor heel 2001 verwacht HMI dat de bruto bestedingen rond 642 miljoen uitkomen. In 2000 gaven de radiostations gemiddeld 32 pct korting.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid