Overslaan en naar de inhoud gaan

HMI voorziet daling radiobestedingen

Het Media Instituut verwacht voor 2001 voor het eerst een daling van de radiobestedingen met zo’n 6 pct, tot (netto) 513 miljoen gulden.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot en met topjaar 2000 namen de bestedingen gestaag toe. De daling wordt veroorzaakt door de afnemende groei van de economie en de onzekerheid die is ontstaan over de economische vooruitzichten na de aanslagen in de VS. De bruto bestedingen (bestedingen inclusief kortingen) vertonen hetzelfde patroon: tot en met 2000 stegen ze tot 683 miljoen gulden; voor heel 2001 verwacht HMI dat de bruto bestedingen rond 642 miljoen uitkomen. In 2000 gaven de radiostations gemiddeld 32 pct korting.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in