Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Harde campagnes werken het beste’

MarketRespons en The SmartAgent Company doen via de website leerlingen.com elke twee weken online marktonderzoek naar gedrag en opvattingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leerlingen.com is een site die dagelijks door 10.000-15.000 tieners tussen de twaalf en de negentien jaar wordt bezocht. De informatie die MarketRespons en The SmartAgent Company via een zogenaamd FlitsOnderzoek verkrijgen, kan interessant zijn voor producenten, overheid en andere organisaties die met jongeren te maken hebben. Aan het recente onderzoek naar het drankgebruik en -misbruik onder jongeren en het effect van overheidscampagnes, deden ruim 800 jongeren tussen de elf en negentien jaar mee. Hieruit blijkt bijvoorbeeld vijfendertig procent van de ondervraagden van mening is dat jongeren in Nederland te veel drinken en dat ongeveer drie van de vier het goed vindt dat de overheid zich bemoeit met het drankgedrag van jongeren. Harde reclamecampagnes werken volgens hen daarbij het beste. Restrictieve maatregelen worden niet gewaardeerd en ineffectief geacht. Uit het onderzoek blijkt dat jongeren zelf hun verantwoordelijkheid willen dragen en mee te willen denken over nieuwe campagnes. De resultaten van de FlitsOnderzoeken worden elke twee weken gratis aangeboden aan geïnteresseerden via de e-mailservice SmartFlits.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in