Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet commerciële regioradio +19% in eerste kwartaal

De omzet van de commerciële regionale radiozenders is in het eerste kwartaal 2009 gestegen met 19 procent ten opzichte van dezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betreft hier de omzet van adverteerders die het totale netwerk van E Power Radio Sales inzetten voor landelijke campagnes. Het aantal nieuwe adverteerders groeide met 15 procent, meldt directeur Jan Lagrouw. Hij zegt ook dat de groei zeer positief is, omdat E Power in 2008 normale omzet behaalde.

related partner content for mobile comes here

'Ons marktaandeel is het afgelopen jaar fors gegroeid, dat is in het huidge concurrentieveld een sterke prestatie. Mediabureaus zien ons als een stabiele factor en met 1.500.000 luisteraars per week in aantrekkelijke doelgroepen leveren wij een goede bijdrage aan de radiocampagnes van hun adverteerders.'

De commerciële regionale zenders van E Power (voorheen CRN) richten zich op de doelgroep van 20 tot 49 jaar. Bijna 60 procent van de luisteraars bevindt zich in deze groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in