
Het betreft hier de omzet van adverteerders die het totale netwerk van E Power Radio Sales inzetten voor landelijke campagnes. Het aantal nieuwe adverteerders groeide met 15 procent, meldt directeur Jan Lagrouw. Hij zegt ook dat de groei zeer positief is, omdat E Power in 2008 normale omzet behaalde.
'Ons marktaandeel is het afgelopen jaar fors gegroeid, dat is in het huidge concurrentieveld een sterke prestatie. Mediabureaus zien ons als een stabiele factor en met 1.500.000 luisteraars per week in aantrekkelijke doelgroepen leveren wij een goede bijdrage aan de radiocampagnes van hun adverteerders.'
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe commerciële regionale zenders van E Power (voorheen CRN) richten zich op de doelgroep van 20 tot 49 jaar. Bijna 60 procent van de luisteraars bevindt zich in deze groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee