Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands-Marokkaanse vrouwen krijgen online glossy Yasmina.nl

Marokkaanse vrouwen in Nederland krijgen een nieuwe online glossy. Daartoe wordt het forum Yasmina.nl, een onderdeel van Marokko.nl,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een op de vier Nedermarokkaanse vrouwen tussen de 16 en 35 jaar logt dagelijks in op Yasmina.nl. Daarmee heeft de site dagelijks circa 60.000 unieke bezoekers. Volgens Blommaert zijn het trouwe bezoekers in verschillende leeftijdsfases, en verschillende onderdelen van de site frequenteren. 'Van heel erg traditioneel tot vrijgevochten en vooruitstrevend, van scholier tot bruid of moeder, het is een zeer representatieve doorsnee van de Marokkaanse vrouwen in Nederland.'

related partner content for mobile comes here

De glossy zal gaan over alles wat elke glossy heeft, beauty, celebrities, human interest, reizen en culinaire zaken, want daarvoor heeft de doelgroep veel belangstelling. 'Het bijzondere is dat we het gaan doen mét die vrouwen. We scouten mode- en ander talent onder de bezoekers. We spreken ze niet aan als zoveelste generatie allochtonen, maar als vrouwen. Door onderwerpen te brengen die hen boeien. In die zin wordt er veel te weinig gedaan met deze doelgroep.' Yasmina.nl is een initiatief van Othman Salmoun en Khalid Mahdaoui van Marokko Media etnomarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in