Overslaan en naar de inhoud gaan

Reorganisatie voor Advance

Interactief mediabedrijf Advance gaat flink reorganiseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Advance heeft besloten om, zoals het bedrijf zelf zegt, ‘binnen de organisatie meer synergie te bewerkstelligen’. Daartoe worden de bedrijfsonderdelen van Advance samengevoegd tot één bv. Bovendien wordt de bedrijfsvoering sterker gericht op performance based marketing. De reorganisatie heeft personele gevolgen, maar marketing & communications manager Dionne Schulf wil het gerucht dat 20 van de 80 medewerkers weg moet, bevestigen noch ontkennen.

related partner content for mobile comes here

Volgens Theo Dirksen, algemeen directeur van Advance, vraagt de afgelopen maanden sterk veranderde markt om een nieuwe organisatiestructuur: ‘Wij realiseren ons dat deze situatie ingrijpend is en gevolgen heeft voor de personeelsomvang, maar hij is noodzakelijk. De drie kenmerkende bedrijfsonderdelen van Advance zijn nu in één bv ondergebracht die onveranderd interactieve campagnes ontwikkelt, interactieve platforms exploiteert en online productiemogelijkheden aanbiedt.’ Advance is onder meer bekend van platforms als Je Echte Leeftijd, Verjaardagsalarm, Waarde van je Woning en Word Ik Rijk? Onlangs kwam het bedrijf in opspraak door een publicatie in De Volkskrant over vermeend oneigenlijk gebruik van bezoekers-profielen. Onderzoek op dat vlak is nog niet afgerond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in