Overslaan en naar de inhoud gaan

S-W-H activeert Nike+ in Nederland

S-W-H heeft een activeringscampagne voor Nike+ ontwikkeld waarvan Leontien van Moorsel en Dolf Jansen het boegbeeld zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nike heeft S-W-H gevraagd de wereldwijde Nike+ challenge in Nederland te activeren. In Nederland zijn Dolf Jansen, fervent marathon loper, en Leontien van Moorsel (Olympisch kampioen 2004) de boegbeelden van de challenge. De , ontwikkeld door 72andSunny, ging vorige week al van start.
In een multi-mediale campagne (online, outdoor, radio en print) wordt het vuurtje opgestookt tussen de beide teamleiders. Afgelopen vrijdag lekte er al een, met een mobiele telefoon opgenomen, bericht uit, waarin Dolf Jansen na het inspreken van de commercial zijn echte mening geeft over het loopvermogen van vrouwen. Dit bericht haalde en vele blogs.
Ook is er een primeur: hardlopers die meedoen aan de challenge hebben de mogelijkheid om de cover van metro volledig blauw (als de mannen voorstaan) of roze (als de vrouwen de meeste kilomers lopen) te kleuren (zie beeld). Gisteren was de eerste cover volledig roze gekleurd. De komende 5 weken wordt duidelijk welke sexe de meeste kilometers loopt.
Het 'uitgelekte' filmpje met Jansen:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in