Communicatie Poll: Jan Hommen paniekzaaier?
ING-topman Jan Hommen doet flink wat stof opwaaien in eigen huis met zijn appèl aan topmanagers om €300 miljoen aan bonussen terug te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week haakte in op de nieuwe SIRE campagne tegen asociaal gedrag in het dagelijks menselijk verkeer. Met de stelling 'Hoogste tijd voor een campagne tegen hufterigheid’ was een meerderheid van 74 procent het eens. Zij kozen het antwoord 'Goed plan, het zet mensen in ieder geval aan het denken.’ Een minderheid van 26 procent oordeelde anders en opteerde voor ‘Welnee, dat betuttelende gedoe werkt toch niet’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid