Naam ‘Renault’ verdwijnt van auto’s
Renault is van plan zijn naam van al zijn autotypen te halen en voortaan alleen nog het logo (de diamant) te voeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In oktober besloot Renault al alle marketing op het merk te focussen in plaats van op de individuele modellen, aldus Marketing Week. Renault voert sinds die tijd ook de bijnaam "Créateur d'automobiles". Een woordvoerder zegt dat de beslissing voortkomt uit onderzoek dat Renault zich moet concentreren op één aspect. Het eerste model zonder ‘Renault’ erop wordt de Avanttime, een nieuw type dat in september op de markt komt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid