Overslaan en naar de inhoud gaan

Naakte man 'dartelt' door de natuur in nieuwe Hornbach-commercial

De voorjaarscampagne is 'een moment van zelfreflectie'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe voorjaarscampagne van Hornbach is gericht op aanpakken. De retailer beschrijft het als volgt: &;Een oproep de lentekriebels om te zetten in daden. Vanuit niets bouwen naar iets. Terug naar de oorsprong. Toen vakmanschap nog centraal stond. Zoals met klussen. De mens en het materiaal. Samen één. Vol passie en wilskracht van niks naar alles. In elke vezel het leven voelen.&;

We zien in de commercial, gemaakt door het Duitse Heimat Berlin, een man naakt door de natuur rennen, alsof hij ér volledig één mee is, en een sprong in het diepe wagen.

related partner content for mobile comes here

Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach: &;Dit is een campagne die de identiteit van Hornbach beslist dekt. Want wanneer je vol overgave een nieuw project induikt en dit met enthousiasme en bezieling doet, ontstaan de mooiste dingen. Eigenhandig met ruw materiaal een project succesvol voltooien. Dat gevoel, die voldoening. Dát is de essentie.&

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in