Na IABC erkent ook PRSA financiële dip
De twee grootse pr-belangenorganisaties van de Verenigde Staten, IABC en PRSA, geven beide volledige openheid over hun financiële zorgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Enkele dagen nadat de International Association of Business Communications IABC tijdens een directie-overleg toegaf dat de boekhouding vol zat met vergissingen en slordigheden (zie Communicatie Online nieuws week 7), kwam ook de PRSA met financieel verlies op de proppen. De organisatie schat de verliezen over 2000 op meer dan 650.000 dollar. Voorzitter en CEO van de PRSA Kathy Lewton wijt het verlies aan beleidsproblemen, niet werkende software en slechte keuzen, zo meld PRWeek WorldWire.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid