Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Hago Next

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:

related partner content for mobile comes here

Best Mobile Business Platform
Titel van project: Hago Next
Bedrijf: Freshheads / Somehow
Opdrachtgever: Vebego B.V.

Casebeschrijving:Met de inzet van mobiele technologie de transparantie terugbrengen in de schoonmaaksector. Technologie die het werk gemakkelijker en leuker maakt, tevredenheid verhoogt en schoonmakers meer zelfstandigheid en verantwoordelijkheid geeft. Het resultaat: . Met behulp van QR-codes of NFCstickers en een smartphone worden alle werkzaamheden geregistreerd in deze mobiele app.. Hiermee wordt het schoonmaakproces volledig transparant en komt er een einde aan alle administratieve rompslomp. Met behulp van de app is er direct contact tussen schoonmakers en klant, worden opdrachten of calamiteiten gemakkelijk via de app gecommuniceerd en hebben medewerkers de mogelijkheid storingen te melden en producten te bestellen.

De voordelen zijn legio. Schoonmakers hebben meer plezier in hun werk doordat ze autonomer aan de slag kunnen. En de sociale cohesie groeit. Voor opdrachtgevers is het grote voordeel dat het schoonmaakproces geen black box meer is, maar een transparant proces waarin elk gefactureerde uur te herleiden valt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in